☆ Welcome To Ayu's Story ☆

♥ Purchase your J-POP stuff from here ♥

CLICK HERE FOR A MESSAGE FROM AYU'S STORY FOUNDER, LENY GIAM!

Wednesday 4 February 2009

[Rumor] Ayu's Mom marry Ayu's ex

Well, this rumor is kinda scary because it's talking about Ayu's mom and her younger bf are getting married O_O and it's Ayu's ex, hopefully it's not Tomoya Nagase, that will be so weird~ 
i posted this piece of article at one of Ayu's international forum, and one of the members there was pointing out several things from the article
here some of the points, Originally posted by Ayumiko @ AHS Forum
:

-the rumor is about ayu's mom marrying ayu's high school ex which they refer to as 'Mr. N' XD-when ayu was still with nagase, they went on a double date with ayu's mom and her bf...lol
-Ayu's mom is 50 and the guy is 20 years younger than her.
-the article started out by mentioning ayu's previous marriage rumors with nagase and Tim (remember him?...lol) but this time the marriage news is about her mom.

and here's the original article in Chinese, maybe someone can help me to translate the whole article?

[04/01/09]步 姐 母 親 再 婚   舊 愛 變 後 父 

情 路 崎 嶇 的 日 本女 歌 手 濱 崎 步 , 曾 先 後 與 舊 愛 長 瀨 智 也 和 老 外 設 計 師 Tim 傳 出 婚 訊, 可 惜 只 屬 流 料。 近 日 步 姐 再 傳 喜 訊 , 不 過 新 娘 不 是 她 , 而 是 其 母 親 。 步 姐 的 母 親即 將 再 婚 , 然 而新 郎 竟 是 步 姐 中 學 時 的 舊 男 友 。 舊 愛 竟 然 變 後 父 , 果 然 充 滿 戲 劇 性 ! 

現 年 30 歲 的 日 本 女 歌 手 濱 崎 步 出 身 於 單 親 家 庭 , 小時 候 父 母 已 離 異 , 步 姐 自 幼 跟 隨母 親 和 外 婆 生 活 , 她 與 母 親 的 感 情 尤 其 深 厚 , 無 所不 談 。 據 昨 日 出 版 的 新 一 期 日 本雜 誌 《 週 刊 女 性 》 報 道 , 步 姐 的 母 親 即 將 再 婚 , 步姐 早 前 更 開 心 地 向 身 邊 人 透 露 這個 消 息 , 不 過 令 人 驚 訝 的 是 , 步 姐 的 後 父 竟 是 她 中學 時 舊 男 友 N 先 生 ! 

據 知 N 先 生 是 步 姐 在 家 鄉 福 岡 的 舊 同 學 , 兩 人 初 中時 曾 經 拍 拖 , 其 後 步 姐 加 入 藝 能界 到 東 京 發 展 , 兩 人 的 戀 情 也 因 此 無 疾 而 終 。 及 後 N 先 生 到 東 京 升 讀 大 學 , 02 年步 姐 打 本 給 母 親 在 東 京 港 區 開 設 高 級 精 品 店 , 剛 好 N 先 生 大 學 畢 業 後 未 找 到 工 作 ,遂 到 精 品 店 打 工 。 在 朝 夕 相 對 下 , N 先 生 和 步 媽 由夥 計 與 老 闆 , 漸 漸 發 展 成 情 侶 。 
據 悉 N 先 生 長 得 高 大 威 猛 , 外 形 不 俗 。 年 過 50 的 步 媽 雖 然 與 男 友 年 齡 相 差 20 年 ,做 得 男 友 的 母 親 有 餘 , 但 感 情 發 展 一 日 千 里, 去 年 9 月 步 媽 生 日 時 , 兩 人 便 雙 雙 到輕 井 澤 旅 行 慶 祝 , 步 媽 更 與 男 友 穿 上 古 代 歐洲 貴 族 的 服 飾 拍 照 留 念 。 
思 想 開 放 的 步 姐 不 但 沒 有 反 對 母 親 和 舊 男 友 相 戀 ,更 大 表 贊 成 和 支 持 。 步 姐 和 舊 情人 長 瀨 智 也 當 年 熱 戀 時 , 也 曾 與 母 親 及 舊 男 友 一 起外 出 , 實 行 四 人 行 。 

化 身 女 版 悟 空 

此 外 , 步 姐 為 下 月 上 映 的 真 人 版 電 影 《 龍 珠 : 全 新 進 化 》 ( Dragonball Evolution ) 唱 主 題 曲 《 Rule 》 , 於 本 月 25 日 推 出 的 細 碟 《 Rule/Sparkle 》 更邀得 《 龍 珠 》 之 父 、 漫 畫 家 鳥 山 明 繪 畫 插 圖 。 步 姐 穿 上 代 表 悟 空 師 傅 仙 人 的 「 」 字 嘜頭 功 夫 衫 , 化 身 成 女 版 悟 空 , 非 常 特 別 。 首 次 替 唱 片 繪 畫 真 人 插 畫 的 鳥 山 明, 更 笑言 最 初 擔 心 畫 得 不 像 , 被 步 姐 fans 責 怪 。 另 外 , 步 姐 將 於 4 月 展 開 日 本 全國 巡 迴 演唱 會

and there's also the Japanese source that talked about the same thing:
http://entameblog.seesaa.net/article/113604482.html

I just hope that this is not true~ even though it's true, well, congratulations to Ayu's mom~ 

Credit: yamadashun @ Ayunite Forum

No comments:

Post a Comment